Söndag

Fy tusan, då var det söndag igen å äckligt snöoväder ute...Tänkte berätta lite om min helg för er som är intresserade.. Fredagen spenderades på Nodo med trevligt sällskap.. Efter stängning var det bara hem till sängen eftersom jag lovet chrille att följa med till Älvsbyn dagen därpå, till på köpet skulle vi åka iväg sju på morgonen... Så som sagt lörag var jag i älvsbyn och såg chrilles systerspojk spela hockey, ganska trevligt förrutom att det tvunget behövde vara den kallaste dagen någonsin just då, hela 20 minus när vi åkte på morgonen... Men det gick bra, vi överlevde trots allt. .. När vi kom till till pite igen, kring nio på kvällen satte jag mig framför tv:n och såg "hur man blir av med en kille på 10 dagar", -grymt bra ändå : ) , medan pojkarna spelade dator.

Och nu då, nu var vi framme til söndagen.. Vad man då ska göra med denna dag.. Vet att jag skulle behöva plugga lite, men det orkar jag nog inte, skulle vara skönt att bara ta en riktig slapparsöndag : ) Kanske man ska åka ock sola, kanske inte...Jaja, Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som en skön helg! :)

2008-03-09 @ 15:57:09
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe jåå det blir roligt.. :) Dit? Hmm alltså inte jill och craig som ska gifta sig :P Jaa men vi får höras :) Kram och godnatt!

2008-03-09 @ 22:19:36
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0