Helgen

Den här helgen har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som :)
Fredag under dagen var vi upp till pappa i brännsfors, satt ute och grillade pinnbröd och korv.. Hur mysigt som helst, skojjigt att träffa pappa, blir ju inte så ofta nu för tiden... Vi åkte väl från honom kring fem å då for jag bara hem för att hämta lite kläder å sen direkt till syrran där vi skulle göra den omtalade middagen till mamma å L-G.. Blev hur lyckat som helst :) å dom verkade uppskatta vårt påhitt  ;)

Lördag åkte jag och Chrille till hans morsfars i jävre där dom har husvagnen... Där blev det också att sitta ute framför brasan men sen också äta lite påskmat :) På kvällen blev det fest hos M. Lindberg :) hur trevligt som helst, var dock tråkigt att det inte blev nå dansande eftersom vi inte ides köa... Var så huvva låång kö överallt... Så stadsbesöket blev bara på sunes där vi åt en burgare och sen åkte hem... 

Åsså är det nu söndag igen.. Känns förresten som att jag bara skriver inlägg på söndagar?! :P  


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nä det blev inte det, peter hittade egen skjuts så :/ Men men.. Hinns väll med någon mer fest där eller någerst anderst :) Var då inge skoj på kalles, inge mkt folk ute man som kände.. Ni var ju ALLDELES för sega ut! Görs i veckan? MKt skola elelr ledig nå? :) Puss

2008-03-23 @ 20:12:16
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0