...

Oj så tråkigt med en fredagsfest som inte blev dokumenterad.. Känns pissigt att jag glömde chrilles kamera, var ju ingen annan heller som hade någon så tyvärr finns det inga bildbevis på denna fest.. Men men, ska verkligen försöka komma ihåg la kamera till nästa gång : )

Så det blev alltså fest i fredags, ovanligt, hos Jonna å Peter.. En riktigt trevlig tillställning.., Dock blev det nog lite lite till middag och för mycket dryck senare på kvällen, vilket resulterade i en inte allt för trevlig lördag.. Sov bort/låg i sängen hela lördan typ.. Klockan sju eller nått promenerade vi dock iväg till Jonna å Peter för att hämta bilen.. När den var hämtad skjutsade jag hem karln, hämtade upp Jonna och for sedan till Sandra för att se melodifestivalen.. Jag är egentligen inte särskilt intresserad men det var trevligt ändå.. Fick ju till och med kladdkaka och duktiga Lisa : ) 

Och nu är det söndag, IGEN.. Fy tusan vad tiden bara flyger iväg..

Ska gå å göra nått nu, vet inte vad men nått kanske..

Hejs! 


Kommentarer
Postat av: Jonna

wooow, två inlägg som jag inte har hunnit läsa, skojigt :) Hittat till min nya blogg eller? Ser då du har listan från gamla..
:) Hoppas det g¨år bra på praktiken till veckan :)Sista veckan u elelr vad? hmm.. Puss puss!

2008-03-16 @ 20:34:12
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0