A list

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Ojdå, illa, men jag ids inte fixa mig..

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
!
20 :-


3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? 

Ingen aning, har glömt telefonen hos Chrille 


4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil? 

Har väl ingen speciell.. 


5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

En svart BH, svart linne och en av Chrilles tjocktröjor. 


6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Har inga skor på mig..


7. Ett ljust eller mörkt rum?
Nästan så jag röstar för ljust.


8. Vad gjorde du vid midnatt?

Såg lite på tv och åt popcorn.


9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Då jag inte vet eftersom jag glömt mobilen hos karln : P

10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Det vet jag faktiskt inte.


11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Chrille.


12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

Hm, ingen aning, brukar undvika sånt.


13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Så många så jag inte kan räkna dom ; P

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga..

15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Hmm, jag vet faktiskt inte, men där man är nu är faktiskt rätt OK : )


16. Din värsta fiende?

Har nog ingen..


17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En liten fjäril..


18. Vad var det senaste du sa till någon?

"Ring mig om tupperware åsså får du veta datum" till mammsen..


19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Pengarna såklart!


20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Jomenvisst.


21. Senaste låten du lyssnade på?

Vet faktiskt inte, var iaf radion i bilen, -lugna favoriter- men sista låten vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, det blev Kalles men som sagt, boooring! Men man kan ju inte ha roligt jämnt.. ;) Och Perelli till Belgrad var kanske inte mitt tips, men vad kan man göra när jag inte har makten? ;P

2008-03-16 @ 16:48:16
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0