Söndag

Idag är det söndag åter igen, men detta är inte en vanlig söndag.. Idag firar nämligen jag och Chrile fem och ett halvt år.. Det är ändå goode länge.. Kan inte riktigt fatta det : ) Så ikväll blir det fira. Ska ut och äta på golden dragon - Gott ! Längtar faktiskt.. Men innan det ska här tvättas, har hur mycket tvätt som helst, så det var verkligen på tiden att ta itu med den..

Helgen har annars varit jätte bra.. Fredagen spenderades hos Sandra och Peter med en film som jag somnade till... Jag blir så frustrerad, brukar verkligen aldrig somna till filmer och tycker inte alls om att göra det heller, men men.. När ögonen inte längre vill hålla sig öppna är det inget att göra åt det... Sedan på lördag morgonen åkte jag, syrran å Marcus upp till mormor i Älvsbyn.. Det var verkligen på tiden, jätte längesen jag var där, hon har hunnit flytta in till en lägga i stan å allt.. Så det var som kul att se hur hon fått till det där : ) Mysigt läge och mysigt planlösning på lägenheten måste jag säga.. Hoppas hon ska trivas.. Hos mormor var vi till ungefär halv sex då vi for hem för jag skulle jobba klockan åtta på dansen.. Det var kanske inte lika kul : / hade hellre stannat hos mormor å sovit där.. Jätte längesen jag sov över å det är ju alltid lika skoj! men men nu vart det inte så, utan istället blev det jobb å tjäna lite pengar : ) Tråkigt bara att det tar ett tag innan man ser dessa peninga : P

Jaja nu ska jag ner och ta ut den första maskinen, hänga den och snabbt slänga in en ny!
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag : )
--- KRAM ---

Kommentarer
Postat av: jonna

Men så kul att hälsa på mormor.. :)hehe.. och tvättnisse som du är, duktig :P

2008-02-18 @ 20:53:18
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: Jonna

Haha hmm 12 dagar sen du updaterade.. dags i helgen eller? ;) Puss se u soon :D

2008-02-29 @ 11:58:36
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0