Endast för Jonna

Jonna det här gör jag för din skull

I helgen blev det en två-dagars!
I fredas var vi först och åt 3-rätters på Nodo, otroligt gott förrutom efterrätten som smakade som Chrilles slush med alldeles för mycket sprit i.. Efter maten drog vi vidare till Jessica, som till på köpet fick en varning från någon granne som inte hade uppskattat festen på samma sätt som vi..Hur som haver, jätte trevligt, mycket tjejsnack och en massa smaskig detaljer.. 
Lördagen spenderades i sängen till typ klockan fem, med undantag från en snabbis in till stan för att få lite mat i magen.. Klockan fem bestämde jag mig för att festa, Jonna skulle ha fest hemma hos sig :) En tema-fest till på köpet.. Black and white med slips och orakt hår :)  Jätte kul! Ska bli kul att titta på alla bilder från Jessica, ser säkert roligt ut då alla endast har på sig svart och vitt :D Efter en till trevlig förfest med tjejerna drog vi ut på statt, inte alls mycket folk där men vi ägde dansgolvet och det är ju alltid nått :)
Så nu är det en sån där jätte tråkig söndag då man inte vet vad man ska hitta på. Förmodligen ingenting... :/ Jaja, det var väl allt for now... Ni ser ju när det blir nästa gång.. Dröjer säkert ett tag, men det här är i alla fall nått :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: jonna

NÄMEN Söt Baben min ;) Tänk att du uppdaterade... Jaa men det var ju hur skoj som helst, Och jag vill OCK¨SÅ se bilderna, väntar med spänning.. :D Pusss

2008-02-10 @ 17:11:26
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0