Tjejmys

Dagen igår började med att jag var på stan å försökte hitta mig några gardiner, men det är svårt.. Jätte svårt när man har en bild i huvudet som inte finns i verkligheten.. Jaja, hur som helst så ringde Frida under tiden jag var på stan så vi joinade samman och gjorde stan osäker ett tag.... Sen kring 14.30 ringde Tomas, då följde jag han å handlade lite för dagens surströmingskväll... Efter detta åkte jag hem, lagade lite lasagne som Jonna också kom för att äta.. Det blev lyckat.. När kvällen sedan började närma sig drog vi till rosters med Malin å Sandra.. Hur trevligt som helst.. Det är riktigt synd att man ibland glömmer man bort hur kul man har om man bara är tjejer.. Vi satt på roasters till stängningsdax.. Hur trevligt som helst hade vi.. Skoj att bara surra bort flera timmar på allt å inget.. =) 


Se dessa flickor - Så vackra


Hur som haver.. Veckan har varit bra.. Riktigt skoj att träffa alla i klassen som man inte har hunnit träffa under sommaren.. Dock känns det jävligt jobbigt att veta att skolan har börjat om och att det är jätte mycket man ska hinna med.. Men som sagt, det ska nog gå bra, bara man fort kommer in i tänket så...

Ikväll blir det säkert trevligt, ska till Tomas föräldrar i Öjebyn å äta surströming + kött... Mums.. Tråkigt att det blev sånt väder bara.. Inte roligt då det öser ner, nog för att jag tror att det är ett litet uppehåll nu, men ändå.. Inte mys.. Får se om kvällen slutar ute på krogen eller om det bara blir en hemma-mys-kväll... Var dock lite sugen på att gå ut å dansa, men som sagt, vi får se vart kvällen slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0