Söndagsångest

Usch idag är det söndag och jag har den vanliga söndagsångesten.. Nu är det kanske inte lika allvarligt som det låter, men jag tycker alltid att söndagar är jobbiga... Då vet man att det är sista dagen man är ledig innan skolan börjar igen å det är inte alls skoj..

Från en sak till en annan, ville bara skriva att gårdagen blev väldigt lyckad.. Mycket god mat och framförallt efterrätten.. Vad säger den!! Fy tusan så smaskit, trots "flytningarna" ;P haha.. Kvällen slutade iaf ute på krogen, blev 1906 där det var mycket trevligt.. Först när vi kom, trodde vi inte alls att det skulle bli folkat eftersom det nästan bara var vi på stället.. Men jag tror inte riktigt att folket runt om i stan har insett att puben stänger tidigare nu vilket också gör att man bör gå ut tidigare... Men men.. Efter kanske en timme ute så började iaf folket hopa sig och i slutet var det riktigt folkat... Mycket trevligt var det.. Ännu en till lyckad kväll =)


Sitter just nu å ska försöka få fram lite fakta som jag behöver till en lektion imorrn, men det går inte alls bra =(
Jassijassi, måste kanske försöka ta mig till bibblan imorrn eller nå, å försöka se om jag finner några bra böcker..

Jaja ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ooh, visste inte att du skaffat en blogg! :) Hoppas allt är bra med dig, vi höres! Puss!

2007-09-11 @ 23:16:10
URL: http://moathorlind.blogspot.com
Postat av: Natalie

Hej gumman :D
Fan vad längesen det är nu.. Har du sett att deal or no deal börjar på lördag? hah <3

2007-09-12 @ 15:46:44
Postat av: Jonna

hehe jå det blev alla dagar, ovanligt men trevligt! :) Ska plugga lite nu. :/ hur går det för dig?? Pusss...

2007-09-19 @ 18:32:02
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: jonna

Meeen det går säkert jätte bra du kan ju alltid allt!! :D Jå det är roligt på sjukan, men just idag är vi ju i skeå, jag och läppen sitter i bibblo och ska göra lite läxa.. Men hon spärra sin inloggning då hon ej kunde lösen. hihih ;P Men hitta på nått någon dag :) Pusss.... ps. smarrigt med chochollaaat wiener :)

2007-09-20 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0