Skolstart å Thailand

Så har man börjat skolan... Första dagen var igår, kändes faktiskt helt okej, dock lite mycket.. Känns som att vi ska hinna med så otroligt mycket på dessa veckor :/ men men.. Känslan av att det är mycket brukar som tur är försvinna så fort man har kommit in i det....

Det som känns bra med allt det här är att vi har en lugn första vecka.. Ok, man skulle kunna göra hur mycket som helst, men vi har sagt att vi ska chilla förstveckan, man kommer ändå ha grejer att göra upp över öronen senare.. Så som sagt, denna vecka har vi bara en skoldag kvar och det är på torsdag (imorrn)! Nice.. =) Så snart är det helg igen =) DET ska bli skönt... ;P Får se vad som händer denna helg...Eller det som jag har inplanerat är väl surströmingskväll med allihopen på lördag =) Det ska bli skojjsit.. Men sen får vi väl se hur helgen blir, vad man hittar på å så ;P
 
Ibland tror jag att jag kan längta så mycket efter Thailandresan att jag ska spricka.. !!! Det blir bara mer å mer tänkande på Thailand ju närmare man kommer ;P ihhh.. Jag kan inte riktigt förstå att det är 3 månader å 3 dagar kvar till vi åker iväg.. Det kommer bara smälla till så är man på väg... Det är ju bara att jämföra med hur lång sommaren har varit.. Vi var lediga ungefär 3 månader och det har gott fort som f-n, så jag menar snart sitter vi på planet som kommer ta oss ut på nya äventyr =) ojojoj så härligt..
Pratade med mamma igår, hon var förbi en sväng (oväntat, men faktiskt mycket trevligt) hon sa att hon inte ens vågade tänka på att vi ska åka..För henne är det alldeles för länge vi blir borta.. Fem veckor, å jag som tycker det låter lite.. skulle gärna vara borta 2 månader om jag hade chansen =) Hon säger att hon ska försöka intala sig själv att vi är i nån av lägenheterna hemma i Sverige och bara tar det lugn ;P haha... Ja mamma är söt.. Det märks att hon bryr sig =)

image2
Utsikten från hotellet.. åhh så underbart !! Längtasönder


Nåja färdigbabblat om Thailand... Fast jag tror att ni kan räkna med att det här inte är det första inlägget angående Thailandsresan.. Gör er beredda ;P Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0